Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet...

... en het is een vrachtauto!
Mamma: "Ja, daar! Ik zie ik zie wat jij niet ziet, het is een verkeersbord met een fiets en een brommer."
Puk kijkt en roept gelijk: "Daar! Ik ben en deze is heeeeel moeilijk."
Het blijft stil... maar dan: "Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is een tractor."
Mamma: "Ik zie hem niet.... jij wel?"
Puk zoekt: "Nee, ik zie hem ook niet. Ik ga ook stoppen."
Op de akkers valt weinig te zien maar na een minuut of vijf rijden zegt ze ineens: "Kijk, daar is de tractor."
Mamma: "Gelukkig, hebben we die toch nog gezien."
Puk: "Ik zei toch dat deze moeilijk was?"

4 opmerkingen: