Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

Het blijft lastig..

"IJsjes met vijf stokjes, aan elkaar," zegt Puk.
JJ lacht en vraagt: "Hoeveel stokjes?"
Puk steekt twee vingers op.
"Hoeveel is dat?"
Puk telt: "een, twee."
"Dus hoeveel stokjes heeft het ijsje dan?"
"Twee," antwoordt Puk. Twee stokjes met vier ijsjes erop."

Het blijft lastig..

(foto van internet)

13 opmerkingen:

  1. ha ha ha lacht mijn Marietje hier. dat is Puk haar logica.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We blijven oefenen... ooit zal twee twee worden en blijven.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Alleen snap ik die logica niet helemaal.... waarschijnlijk ben ik dat een beetje ontgroeid.;)

      Verwijderen
  3. Vijf is voor haar twee, dus dat klopt.
    Hoe komt ze dan ineens weer bij vier, haha. Dan zouden er vijf ijsjes op moeten zitten. :-)
    Knoeit ze er ook zo lekker mee ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst was vier twee, nu vijf en soms vier... blijft ingewikkeld hè?
      Knoeien? Nee, genieten wel :)

      Verwijderen
  4. heerlijk toch die logica die wij als volwassenen niet meer volgen.... zo zie je maar dat het zo jammer is, dat opgroeien ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze groeien zo snel.. het is genieten van de momenten!!!

      Verwijderen
  5. misschien een vorm van wishful thinking... als ik vier zeg worden het ook vier van die lekkere ijsjes (en ik weet dat dit onzin is wat ik zeg!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijke (kind) logische onzin... houd ik van :)

      Verwijderen