Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

De laatste boodschappen

Het is ontzettend druk in de winkel. De dames helpen mij bij de boodschappen, dus gaat het redelijk snel. Ik parkeer mijn karretje midden in de winkel en ieder haalt iets op. Als ik bijna klaar ben zie ik dat ik iets vergeten ben. Puk kijkt naar mij en ik zeg tegen haar: "Loop maar naar achteren." Puk kijkt mij verbaasd aan. Dus zeg ik nog een keer: "Loop maar naar achteren." En dat doet ze dan. Ze loopt niet snel en ik loop heel rustig achter haar aan. JJ kijkt eens naar Puk en dan naar mij... "Waarom loopt ze achteruit?" Ik schud mijn hoofd: "Ergens ging het mis met de communicatie."

5 opmerkingen: