Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

De woordenschat...

... van Puk wordt met de dag groter... maar of ze de betekenis ook echt begrijpt?

Tijdens het aankleden moppert Puk een beetje. Als ik vraag wat er is, antwoordt ze:
 "Ik verveel me."

3 opmerkingen:

  1. Het vervelend vinden en je vervelen lijkt ook wel op elkaar. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ze vond het verkleden niet vervelend... het was een nieuw woord die ze ergens had opgepikt. Soms gooit ze er zomaar een woord uit.

      Verwijderen