Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

Sinterklaasspel

Al jaren doen we mee met het Sinterklaasspel. Dit jaar heeft Puk ook echt meegedaan en heel veel puzzels gemaakt en door haar inzet heeft ze de eerste prijs mogen ontvangen! En vanmorgen om kwart over acht, werd door de koerier een pakketje voor Puk gebracht.

 
En blij dat ze was... ! Dank je wel lieve Piet (vooral Knuffel-Piet) en tot volgend jaar!!!!

11 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg..... wie is hier de grootste bofkont?
    Wat mooi dit zeg..... en Lieve Puk, wat fijn te zien dat je er zo blij mee bent, ik hoop dat je lang plezier hebt van die prachtige ballon.... ik kan niet zien wat erop staat, vertel je me dat nog even ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Puk: kerstman, kerstboom, hert, sneeuw en letters (merry Christmas :-) )

      Verwijderen
  2. Hola querido Senorita Puk y Senora Mamma

    Melody heeft ons als de wiedeweerga verteld
    dat u een mooie blogpost had opgesteld.

    Staan we hier toch computer te staren,
    Terwijl we over rustige golven varen

    Met natte ogen van ontroering
    zo'n blij kind, dat is toch een geluksding!

    Aan dek op het schip vanaf de rustige Noordzee
    roept Knuffel-Piet heel hard:
    "Zeg Lieve Puk, volgend jaar, doe je toch ook meer weer?"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! (ze keek mij aan van: wat een rare vraag.. tuurlijk doe ik weer mee)

      Verwijderen
    2. ;-) Ik zal het aan Sint en Pieten doorgeven

      Verwijderen
  3. Erg leuk, vooral dat jullie zo'n plezier hadden.
    Wat is ze groot geworden, maar nog steeds schattig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze deed erg leuk mee, en de reacties van de Piet waren zooo leuk!!!
      Ja, ze blijft groeien hoor!

      Verwijderen
  4. yay!!!! goed gedaan hoor Puk!!! En wat een mooie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is ze heel blij mee. De ballon hangt midden in de kamer en voorlopig mag die ook niet weg :-)

      Verwijderen
  5. dat wordt nog wat als de ballon het gaat begeven of niet???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vrees ik wel, hij loopt al heel langzaam leeg. Ik hoop dat hij het tot het nieuwe jaar redt.

      Verwijderen