Onmogelijk

Onmogelijk om niet te schrijven over iets waar ik het liefst over schrijf. Onmogelijk om niet te schrijven terwijl mijn hoofd vol zit met verhalen. Onmogelijk om gebeurtenissen niet te willen delen, omdat ze te leuk zijn om voor mijzelf te houden. Onmogelijk om niet te bloggen, dus moest ik wel weer beginnen.

Brandweer

Met loeiende sirenes komt een brandweerauto door de straat heen rijden. Puk vindt die herrie helemaal niet leuk, maar ze zwaait toch. Als de brandweerauto voorbij is zegt ze boos, maar vooral verdrietig: Ik wil geen brandweerman worden.
Ik vraag of ze het teveel lawaai vindt, dan zegt ze ( nog steeds boos en verdrietig): Nee, hij zwaaide niet eens!

16 opmerkingen:

  1. Arme Puk. Zeg maar dat er wel gezwaaid werd hoor. Het heet tenslotte niet voor niks "zwaailicht"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach gosjjjj tja leg dat dan maar eens uit hè? Geef der maar een knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onaardig van de brandweer, haha.
    Die knuffel heeft ze vast al gehad ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze moesten door een smal en druk straatje rijden, dus de brandweermannen konden echt niet een andere kant op kijken. Dat begreep Puk niet. Die knuffel was er heel snel :-)

      Verwijderen
  4. Groot gelijk! Zo iemand zou ik ook niet als collega willen hebben (-:
    Geef Puk maar een extra knuffel. Die heeft ze dik verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hè? Die extra knuffel is met liefde ontvangen.

      Verwijderen
  5. Het was toch een zwaailicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, ik weet van de brandweer hier in de buurt dat ze soms open dag houden, heengaan is een feestje zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij ons ook, dan mogen ze een jas aan en met de spuit een zgn brandend huis blussen. Prachtig. Echt een feestje.

      Verwijderen
  7. grinnik.....
    (en het zwaai-licht grapje hierboven, moet ik stiekem ook hard om lachen...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jee... ik snap het nou pas... inderdaad... :)

      Verwijderen
    2. haha. Gelukkig maar. Anders had ik hem uit moeten leggen. Xxx

      Zus(je)

      Verwijderen
    3. Toen het kwartje viel, wist ik ook gelijk dat jij dat gepost had ;)

      Verwijderen